Geoblog.pl    Kaliusz    Podróże    Mało Faro    Czego nie robic na lotnisku
2006

Czego nie robic na lotnisku

Portugal
Portugal, Faro

Po dniach normalnych rzeczy jakie normalnie się robi na konferencjach (z tym że z powodu jedzenia jakim nas uraczono uważam, że kuchnia portugalska do smacznych nie należy).
Znowu wczesną porą jesteśmy odstawieni na lotnisko. Szybko się odprawiamy i w zasadzie niewiele więcej, bo lotnisko jest małe. W końcu idziemy do bramki, sięgam do kieszeni ... nie mam karty pokładowej. Spoko, jest pewnie w innej kieszeni. Sprawdzam drugą, potem trzecią i w ogóle wszystkie kieszenie jakie mam. Sprawdzam drugi raz i trzeci, wywalam kieszenie na drugą stronę a karty po prostu brak. Przypominam sobie jak jeszcze sprawdzałem i wkładałem do kieszeni.
Personel z bramki karze mi leciec do stoiska linii. To lecę. Tam okienko zamknięte - odprawili wszystkich których mieli odprawic i poszli, co tu będą sami siedziec. Wpuszczanie na pokład traw. Wracam, ale tutaj oczywiście cała procedura sprawdzania przy wejściu. Już mnie obadali i ktoś poradził, żebym poszedł do ogólnego okienka lotniska. No to lecę. Tam mi mówią, że tylko w okienku linii. Odprawa trwa. To się jakoś w międzyczasie nie otworzyło. Lecę z powrotem i znowu mnie skanują, przeszukują i w końcu jeden z nich dzwoni na brankę. Moja karta pokładowa leży tam i czeka. Ktoś przyniósł. Zdyszany wpadam do samolotu jako ostatni i zastanawiam się czemu nie można było dac komunikatu. Ale najbardziej jestem szczęśliwy, że nie zostanę w 1 parze spodni w Portugalii (caluteńki bagaż poszedł do luków).
Tak więc na lotnisku nie można wkładac karty pokładowej do tylnej kieszeni spodni, potem łazic, siadac i miec nadzieję, że karta nie wypadnie. Włożyc w dorze znane miejsce, trzymac mocno i nie gubic.